söndag 29 maj 2011

Nya smycken!

Igår var vi och gratulerade en vän på hennes 30-årsdag. Hon önskade sig smycken av mig så jag gjorde ett set med halsband, örhängen och armband. Jag blev ganska nöjd och jag tror att hon blev glad.


Närbild på hänget


Armbandet med sötvattenspärlor
Så här blev hela setet...

Jag kommer göra liknande set till försäljning. Jag gjorde mkt smycken förra året, men de flesta är sålda. Det är roligt, men jag har inte haft så mkt inspiration. Men i fredags när jag satt och gjorde det här kändes det riktigt roligt! Så nu ska det inhandlas lite smyckesdetaljer så att tillverkningen kan börja igen!



Idag ska det inhandlas balkongmöbler och fixas lite på balkongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...