fredag 25 mars 2016

Garnet Catona

Jag tänkte att det kanske är dags att ta upp det här med bloggandet igen. 

Jag har fått möjligheten och äran att provvirka garnet Catona, som kommer att finnas hos Favoritgarner :) Webbutiken öppnar 8 april och de kommer att sälja bland annat detta garn. Ett helt underbart bomullsgarn med fin lyster. Jag har fått hem alla underbara färger och nyanser att testa och här har jag valt ut härliga vårfärger! Tack @favoritgarner för att jag fick denna möjlighet! 


Märker på garnet är scheepjes och lanseras i Sverige den 8 april.
Det går att använda till allt möjligt roligt och finns i över 60 olika färger och nyanser. Jag kommer virka en hel del i detta garn :) 


Önskar er en härlig påsk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...