tisdag 14 december 2010

Uppehåll

Jag har tagit ett litet uppehåll från bloggen eftersom jag har så mycket annat för mig just nu! Dels jobbet, sen har det varit marknader... och dessutom ska vi flytta... IGEN!!!

Vi beslutade oss i somras för att vi skulle söka annat boende eftersom huset är för litet. Dessutom trivs inte barnen... så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka dit vi bodde innan vi köpte huset. Vi har fått tag på ett jättefin lägnehet och vi är så nöjda! Vi flyttar i januari och huset ska ut på försäljning så snart det är möjligt. Det här blir sista flytten för oss på många många år!

Vi flyttar till ett hus där vi länge velat bo och vi suktade efter lägenhet där redan 2004... men då pluggade jag och då hade vi inte möjlighet att bo där. Det har hänt så mkt med huset här och vi är ju inte direkt de mest händiga människorna som finns... Intresset för trädgård finns inte heller, en stor balkong räcker bra! hihi! Så vi har ledsnat helt enkelt, men vi provade iaf.

Vi vill prioritera tiden med varandra och barnen istället för att renovera och fixa en massa hela tiden.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hade just skrivit en jättelång kommentar till dig men den försvann! Synd ju! Men jag ska försöka komma ihåg allt :P Jag har inte haft tid för bloggen på sistone tyvärr då det varit så mycket annat men nu äntligen så är kursen klar och det är så himla skönt att få tillbaka helgerna igen efter två års pluggande på helgerna :) Också ska jag börja jobba som tolk och det ska bli superskoj! :) Tyvärr har vi varit borta de två sista helgerna och kommer vara det kommande helger med annars hade jag velat gå på Julmarknaden igen, var så mysigt! Roligt att du fortsätter med dina fina saker! Hoppas att allt är väl med er och att ni njuter av snön! Sonen och jag älskar snön, så mysigt ju! :) Ha en riktigt God Jul med en massa god mat och mys med familjen och vänner!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...