torsdag 1 december 2011

Julmarknad i Brunneby

Idag startade julmarknaden i Brunneby Musteri... mamma och pappa tog hand om marknaden idag och även imorgon. Mamma, min syster och jag står lördag och söndag. Idag runt lunch fick jag ett meddelande på mobilen att jag måste göra fler tomtenissar till helgen, det fanns bara 5 st kvar. Och när jag pratade med henne i eftermiddags var det bara 1 nisse kvar! Dessutom skulle jag göra fler ljus och det har efterfrågats virkade dammsugare med vanliga färger. Har bara pepparkaksdammsugare. Så nu sitter jag här, tillverkar fler tomtar och äter pepparkakor!

Ha en trevlig kväll!

kram på er!

3 kommentarer:

  1. Tack :)
    Åh de få du lägga upp bild på. :)
    Jag sitter faktiskt och virka ikväll. Har flera beställningar som jag få ta itu med. Idag känns de rätt kul att virka, men innan har jag inte haft någon som helst lust.
    Få hoppas de vänder nu :)

    Ha de så bra kramar

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Måste vara väldigt kul att höra att tomtarna är så omtyckta, och det förstår jag att de är, de är så söta! Håller tummarna för att det går lika bra för er resten av veckan också! Ha det bra =) Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Hej! såå söta tomtar! förstår att du har fullt upp i tomte verkstaden ;)så roligt! varm kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...