tisdag 3 december 2013

Årets julmarknad!

I år blev det bara en marknad för mig och det blev julmarknaden i Söderköping. Det kom massor med folk och jag sålde riktigt bra! Det var inte mycket kvar att packa ner när jag skulle hem och den känslan är riktigt rolig! Det ger mig inspiration att fortsätta :) 


Nästa år satsar jag endast på julmarknader också, men det blir nog lite fler än en. Det känns så roligt att pysselinspirationen är tillbaka :)

Nu blir det ett par beställningar att ta itu med och jag tänkte försöka hinna med att virka en sjal till dottern i julklapp. 

Hoppas alla hade en fin 1:a adventhelg och att ni kan njuta av allt julmys! 

2 kommentarer:

  1. Va kul för dej när det nästan gått åt det du pysslar så fint med! Jag har åter fått lust att sticka pulsvärmare! riktigt roligt igen! Kraam gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! det var längesen!! hoppas allt är bra så här i bråda tider mot jul <3 så fin liten ängel...I dag har det blivit lite julklappsinköp passar på innan julhandeln sätter fart på allvar..ha det gott! kram kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...