lördag 11 augusti 2012

Njuter!

Vi passar på att vara i stugan så mkt vi hinner. Nu blir det inte många helger innan vi stänger igen för säsongen. Har just suttit ute och fikar på färska hallon och grädde! Så gott! Snart tänder vi grillen :)

Nästa helg åker jag med min syster på Formexmässan i Stockholm. Det ska bli så himla roligt! Hoppas på mkt pysselinspiration!

Nu har jag jobbat en vecka på mitt nya jobb och det känns som ett mkt bra val av arbetsplats :)

Snart ska jag ägna mig lite mer åt bloggen och webshopen,uppdatera och sätta fart med att renskriva mönster. Men först ska jag njuta lite mer av sensommaren! Hoppas jag har några läsare kvar! Är glad för att ni kmr in och kikar!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ha en stuga att åka till. Hoppas du hittar mycket fint på formexmässan. Lycka till på nya jobbet. Ha en fin ny vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...