söndag 4 november 2012

Sköna söndag!

Först vill jag tacka för alla krya-på-mig-hälsningar! Det värmer gott ska ni veta! Och jag är glad för att ni tittar in här! Tack alla fina!
 
Idag känns det äntligen som jag är på bättringsvägen! Väldigt trött, seg och hostig, men snuvan börjar ge med sig... gött!
 
Jag har påbörjat ett par pulsvärmare... eget mönster! Hoppas de blir fina :) De är till julmarknaderna såklart och jag ska försöka virka några par. Jag gjorde ett par andra pulsvärmare med mormorsrutor för ett tag sen och upptäckte att jag satt avigsidan på rutorna utåt :( Ser inte alls särskilt fint ut så jag får väl fixa till det också! Eftersom jag inte ska anstränga mig så mkt så passar det ju bra att sitta och virka och pyssla. Garnet jag virkar i är Drops Alpacka. Så mjukt och skönt, men det hårar lite.
 
 
Idag ska min systerdotters son döpas! Lilla sötnosen är redan 4 månader! Det går så fort och jag saknar dom  mycket, de bor ju 20 mil härifrån... Jag är så besviken på att jag inte kan träffa dem! Trots att jag börjar känna mig bättre så håller jag mig hemma, men jag skickar iväg dottern dit med hennes mormor och morfar :)
När jag är frisk igen tar vi bussen till Stockholm och hälsar på en helg istället och myser med dem!
 
Ha nu en riktigt skön söndag ni som läser, för det ska jag ha, trots att jag inte får gå på dop!

4 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen. Ha en fin dag.Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre. Ha en fin söndagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. kathas kortmakeri4 november 2012 kl. 20:39

    Synd att du missar dopet.
    Sköt om dig!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Hej! en dag i taget för dig nu med hälsan! trist när man missar ett dop,men i bland har man inte mycket att välja på! det viktiga är ju att bli frisk <3 må så gott!kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...