söndag 23 december 2012

God Jul

Vill först TACKA så mycket för era fina kommentarer i förra inlägget! sedan vill jag tacka er för att ni fortsätter att kika in här! Själv har jag varit lite dålig på både besök och kommentarer sista tiden!

Jag vill också önska er alla som kikar in här en riktigt mysig och God jul! Var rädda om er och om varandra!

Det har varit en ganska stressig höst med intensivt jobb och långdragna sjukdomar... Nu ska jag ha ett långt jullov med min älskade fina dotter!

Dessa skor var sista leveransen innan jul! Under julhelgen ska några andra beställningar färdigställas, sedan sätter jag händerna i min stora beställning till utställningen i sommar!

Ha det gott! Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej! Önskar dig en fin jul / så ses vi framöver... Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Härligt med långt jullov!
    Tittar in för att önska dig en riktigt God Jul!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en underbar Jul med nära o kära kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en ljuvlig fortsättning på julen
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...