tisdag 31 december 2013

Välkommen 2014!

Ytterligare ett år har gått... ett år som innehöll både glädje och sorg, men som i slutänden gett mig mycket positivt och många bra insikter!
 
Nu ser jag fram emot nya utmaningar, insikter, kärlek och glädje inför 2014!
 
Dessa bokstäver fick jag av min fina dotter i julklapp! Jag är så stolt över den tjejen så mitt mammahjärta fullkomligt svämmar över av kärlek... Hon är en klok tjej med mycket humor!
 
Nu önskar jag er ALLA ett GOTT NYTT ÅR... och jag hoppas att många av era önskningar slår in. Lova inte för mycket inför det nya året, men lova att ni tar hand om er själva och era nära och kära, lev i nuet så gott det går, ta vara på dagarna, ge och ta emot mycket kärlek, var er själva, vila när det behövs och njut av livet!
För det tänker jag göra!
 
Många kramar till Er alla!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...