lördag 25 januari 2014

Virkad kofta till sommaren

Nya vår/sommarkollektionen håller på att släppas på Drops och som vanligt hittade jag massor fint! Men min favorit som jag bestämt mig för att göra är den här fina koftan..
 

Jag är lite dålig på virka till mig själv eller till dottern... Jag har lovat henne en virkad döskallesjal innan vintern är slut... och därefter tänker jag göra den här till mig :)
Jag längtar faktiskt lite till våren och sommaren nu...
 
Nu ska jag skriva vidare på lite mönster, sen blir det träning på friskis och svettis. Härligt att starta helgen med att röra på sig lite :)
 
Ha en underbar helg alla fina människor därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...