torsdag 13 november 2014

Julen närmar sig!

Oj oj oj.. Det rullar in beställningar nu innan jul :) Så himla roligt att det kommit igång ordentligt igen! Ser också att det ökar här på bloggen :) Jätteroligt! Ni är varmt välkomna till mig! Det är tack vare instagram det ramlar in beställningar och fler besökare här! Jag är så himla glad för alla beställningar och all uppskattning! <3



Jag försöker förbereda inför marknad också, den är om lite mer än 2 veckor! Och jag måste medge att det börjar brinna i knutarna! Förra året hade jag min C-uppsats att "skylla" på och i år många beställningar ;) I år är ursäkten mycket roligare än förra året! Haha! Men jag gör som vanligt... Stressar halvt ihjäl mig de två sista veckorna! Varför ändra en tradition ;) Jag har som tur är valt ett mindre bord i år! Så nog kommer jag fylla det! 

Nu är det dags att sova efter en hel eftermiddag och kväll med pyssel! Tur jag slutar tidigt minst en dag i veckan! Imorgon börjar jag 9, så jag hinner nog knåpa ihop något imorgon innan jobbet! 

Sov gott! 

2 kommentarer:

  1. Så fina saker. Vart kommer du stå på marknad? //Titti

    SvaraRadera
  2. merry christmas !!! their pictures are very beautiful !!! love all of angie from Germany

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...