lördag 10 mars 2012

Vinnaren är dragen!

Vinnaren är dragen på tävlingen!
Ett stort TACK till alla som ville vara med, jätteroligt tycker jag!
Dottern hjälpte mig i vanlig ordning. Jag numrerade alla först slumpmässigt, sedan skrev jag 58 st lotter med nummer enligt listan. Därefter la jag dem i en burk och dottern fick dra en lott... Vinnaren blev...
GRATTIS!!!
Vänligen maila mig på:
anglarohjartan@live.se där du uppger din adress och ditt namn så skickas din vinst. Hoppas du får mycket glädje av vinsten! Skulle vara roligt om du kunde visa det du virkat sedan :)
Gå gärna in på www.smyckenoannat.se för att se mer av Stefanies utbud!

1 kommentar:

  1. Jippie hurra, jag vann. Tack för det!! jag lovar att det kommer bildbevis när virkandet är klart.
    Tack igen.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...