tisdag 15 januari 2013

Dop!

I söndags var det dop för fina fina Wilma (min systersons dotter)! Hon var så duktig hela dopet! Efter kyrkan bjöds det på fika. Wilmas mamma och pappa hade bakat massor med smarriga kakor och det mesta gick i rosa toner. Har man en liten prinsessa så har man! ;)
Tårtorna var så himla fina, jättefina blommor som jag antar var gjorda i sockerpasta! Väldigt detaljerade och fina!


Måste bara visa en annan sak... Dottern och jag har fått dille på pärlplattor tror jag... När jag kom hem från Jönköping i söndags hade dotter gjort den här Gangnam style gubben! Hon var stolt och jag med ;) Det är så roligt att hon tycker om att pyssla!
 
Idag sitter jag hemma och jobbar med mitt examensarbete. Madeleine kommer hem ganska tidigt idag, så vi ska åka och byta en julklapp och gå in på Media markt och titta på lite saker.
 
Ha en bra dag alla finingar! kram Alexandra

1 kommentar:

  1. Gud vilken fin tårta! Och vad lik gangnam-killen var :D Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...