fredag 8 mars 2013

Längtan...

Jag ska alldeles strax ta tag i uppsatsen, längtar verkligen tills den är helt klar! Ska bli så skönt att äntligen få släppa den! 


 Och jag längtar så oerhört mycket till denna underbara plats! Sommarstugan... :) Oj vad jag längtar efter att få koppla av där, njuta av livet och tillvaron... umgås med dotter och vänner, pyssla ute, pyssla inne regniga dagar... åka på loppisar, utflykter, bada, mysa, tända brasa, grilla, baka, tända ljus, gå promenader på grusvägarna... ja, listan kan göras lång! Men det är inte lång tid kvar!
 I påsk ska vi åka ut och vårstäda! 

Det blir inte mycket virkning nu, har inte tid... men snart så! Jag måste fortsätta med min kakbeställning och så har jag fått beställning på converse igen. Dessutom har jag ju köpt min vita fina soffa och vill så gärna ha filten klar som jag påbörjat!  

Önskar er alla en riktigt skön helg! Utanför fönstret skiner solen! 
En stor kram från mig till er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...