måndag 7 juli 2014

Virkad Ugglemobil

Det går lång tid mellan inläggen här! Nu har äntligen virknålen och garnet åkt fram igen! Nu har jag semester! 

Jag har virkat en barnvagnsmobil och dessa går såklart att beställa :) 

Priset är 450kr och de går att beställa i vilken färgkombination som önskas! Jag gör dem efter önskemål. 


Ugglorna mäter ca 9 cm i kroppen och är lite härligt mulliga :) 

     

Hoppas jag fortfarande har några läsare kvar! Kanske dyker upp ett och annat inlägg här under sommaren :) 

Och jag hoppas att ni mår bra och kan njuta av värmen som kommit! 

2 kommentarer:

  1. Så söta ugglor :) Önskar dig en fortsatt fin vecka..//Titti

    SvaraRadera
  2. Åh så fin mobil!!! Älskar ugglorna!
    Kram MAlin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...