tisdag 13 september 2016

Tisdag!

Hej hopp!

Oj oj, det ramlar in en hel del beställningar! Jag ska göra mitt bästa för att virka snabbt! Det är så roligt! Och jag är så glad och tacksam!

Här är en barnvagnsmobil som jag gjorde tidigt i våras.

  






















Idag är det som sagt tisdag.. Och när jag skrivit klart det här ska jag sätta mig och virka på beställningarna.

Den här bilden fick jag av en kund. Hennes beställning har hamnat i finskåpet i vardagsrummet. Himla roligt! Oftast så köper folk mina produkter till barn. De används till leksakscaféer och kök. Men ibland hamnar de som prydnad också :)

                             
I våras fick jag ju möjligheten att testa ett garn som heter Catona. Av dessa garner virkade jag bland annat frukterna nedan.

                                               

Imorgon slutar jag tidigt... det innebär virkning hela eftermiddagen imorgon. Jag har några armband att göra också :)
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...