torsdag 8 september 2016

Virkat!

Hej hej!
Inte är jag flitig med bloggandet inte... men man kan ju inte hinna allt ;)
Dottern och jag har flyttat till min hemstad nu vilket känns väldigt bra. Hon har börjat ny skola och det verkar som hon trivs. Jag har börjat nytt jobb och det känns också bra! Jag jobbar 100% men kommer hem och fortsätter jobba lite till med min hobby. Jag får mycket beställningar vilket är fantastiskt roligt! Önskar dock att jag hade lite mer tid... Ni vet, det som alla önskar... att dygnet skulle vara några fler timmar!



Vi har haft en fantastisk sommar! Jag har virkat...lite! Men vi har hunnit med Tyskland, London, riktiga slappdagar hemma och lite små utflykter hit och dit.    

Här är en stor beställning som jag gjorde i somras. Älskar att virka beställningar och känslan när en beställning är klar är obeskrivlig! 
                                              
   
Men jag virkar ju inte bara nuförtiden! Jag gör smycken också! Mest armband. Jag har en instagramsida med mina smycken @parltanten. Kika gärna in där :)


Nu ska jag virka resten av kvällen! En sedvanlig prinsessbakelse och ett par ballerinor :) Jag släppte på beställningsstopp den 1/9 och det bara brakade till med beställningar! Så jag vet vad jag har att göra när jag kommer hem från jobbet om dagarna :)

Nu har jag som ambition att blogga lite oftare igen. Vi får se hur det går med den saken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...