söndag 27 februari 2011

Helgerna...

Helgerna går alldeles för snabbt... jag önskar verkligen mer tid med familjen! Jag älskar när vi sitter tillsammans allihop och pratar, äter mat, fikar, myser i soffan och bara är.

I fredags hade jag möjligheten att ta med mig min dotter till jobbet. Vi fick höra av en kollega att några från Idol 2010 skulle gästa Ikanohuset så Madeleine lyckades övertala mig att åka direkt efter jobbet. Jag brukar inte vara den som lägger ut bilder på min familj, men nu måste jag göra det! Efter den fina skönsången fick man såklart köpa skivor som man fick signerade. Vi passade på att ta en bild också... gissa om hon blev nöjd!

Efteråt sa hon "Mamma, tänk att vi har sett dom massor med gånger på tv... och helt plötsligt sitter jag bara där mellan dom och det var Minnah som lyfte mig! Mitt hjärta bankade som tusan när jag satt där mamma"

Nu ska vi äta lite lasagne... sen ska vi sitta i soffan och mysa lite mera. Jag öppnar förskolan imorgon så jag ska vara på jobbet strax innan kl 6. Gäsp!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Åhh, madde så söt!! kul att hon fick va med på bild, detta lär hon minnas en lång tid framöver..

    SvaraRadera
  2. Tack för fina kommentaren hos mej! Ja, det blir spännande att se var man hamnar till slut.

    Så fint ni har fått det i er nya lägnhet och idolbesök på köpet!
    Åh, så kul för din dotter - hon ser otroligt nöjd ut!
    Ha en fin fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...