tisdag 1 februari 2011

Japp, då var huset sålt! Underbart! :) Vi skrev ju kontrakt för 11 dagar sedan, men köparna har ju haft 10 dagar på sig med besiktning och sånt... men idag har vi fått våran handpenning! Underbart!
Det firade jag med att beställa lite från Jotex :)
(bilderna är lånade från jotex hemsida)
Lite vågat att beställa rosa gardiner, men med mycket vitt, en mörkgrå soffa och vita väggar kommer det bli ett fint inslag.
Själklart kunde jag ju inte motstå denna lilla söta bricka. Tänk sen i vår när jag får ta min kaffekopp och gå ut och sätta mig på balkongen och njuta av utsikten! Då ska jag ställa min kopp och mitt nötbröd (fika för mig, äter LCHF) på den fina brickan! Och i sommar ska jag bära ut frukosten på den! Jag längtar så grymt mycket till våren nu! Så mkt så det liksom kryper i hela kroppen!

Sist men inte minst beställde jag äntligen min fågelbur som jag så länge suktat efter! En ganska liten variant... Jag hade halva priset på en vara och passade på att beställa den. Ska ha några fina ljus i härliga våriga färger i den!
Lägenheten är nytapetserad nu och det känns så härligt fräscht. Dessutom har vi köpt nya handtag till köksskåpen och det blev som ett helt nytt kök!
Nu sitter jag och funderar över väggord... får se hur det blir med det :) har en vägg som skulle vara perfekt.
Idag gick jag hem tidigare från jobbet. Min lilla skrutta är sjuk :( Imorgon blir hon också hemma, men K och jag delar upp det så jag jobbar halva dagen. Nu ska jag sova!
Natti natti! kramis!

1 kommentar:

  1. Jag har hälsat på hos dig!
    Sov gott och lycka till med flytten. // Marie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...