lördag 21 maj 2011

Födelsedag!

Nu har vi firat födelsedag i dagarna två! Min älskade lilla skatt fyllde 8 år igår! Tiden går så snabbt, hon börjar bli så stor!

Vi bakade lite muffins med strössel

Och en tårta, lite special eftersom hon är allergisk mot ägg och mjölk. Hon fick dekorera den själv och valde såklart godis! Den blev så himla god! Mums!

Paket fick hos såklart och pappret skulle vara svart med vita prickar! Det var hennes önskan! Ett och annat mönstrat och färgglatt smög sig in ändå!


Nu har de sista gästerna precis åkt och hon är supernöjd!

På tal om något helt annat så har jag gjort en ny disktrasa i rött lingarn från marks och katten. De är så roliga att virka! Och jag tycker dom blir fina!
Med dessa bilder och ord önskar jag er en fortsatt trevlig helg. Nu ska jag sätta mig i soffan med min familj och virka.

1 kommentar:

  1. Tänk, så många majbarn det finns! Det är tydligen jättepoppis att fylla år i maj!:)Grattis till lilltösen!!
    Vilka härliga paket och vilka godsaker du visar!

    JÄttefint med disktrasa i lingarn!!!
    Hoppas att du har fina majdagar!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...