lördag 14 januari 2012

En försmak av sommaren :)

Jag färdigställde en liten beställning på jordgubbar igår och det ser så härligt vårigt och somrigt ut! Sällan längtar jag så mycket till ljuset och våren som i år...

Mumsigt!
Idag har i alla fall julen åkt ut, vårgardinerna är uppe och fönstrena i vardagsrummet är putsade. Nu tar jag en liten paus i städandet... men jag ska ta lite kaffe nu och fortsätta!

Vi håller på med storstädning :)

I eftermiddag kommer en kompis till dottern. Hon ska sova över här så det lär bli livat :)

Ha en underbar helg!

4 kommentarer:

  1. Hej Alexandra! så somrigt inlägg från dig ;) ja här skulle behöva storstädas,men just nu blir det städning runtom ;0 kram kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vår! Längtar! gott med jordgubbar
    Vad glad jag blir att du gillar gitarren, den var väldigt rolig att göra.
    trevlig söndag

    SvaraRadera
  3. Det ser ju jätte gott ut tänk lite glass o vad man längtar. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Vad fina! Jag har länkat till ditt flugsvampmönster från min blogg http://mestvirkat.blogspot.com tack på förhand! :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...