onsdag 23 maj 2012

Roligt!

Det händer mycket nu! Och det känns så otroligt bra! Det jag skrev om i ett tidigare inlägg om stora förändringar har jag nu tagit ett definitivt beslut om och det känns väldigt väldigt rätt. Vad det är kommer jag skriva om senare när allt är klart.

Igår var vi och tittade på ett sommartorp som är till uthyrning. En familj som vi umgicks mycket med för några år sedan har ordnat det åt oss... och de har torpet bredvid (ca 50 m bort). Och vi beslutade oss idag för att vi ska testa hyra det! Jättefin omgivning! Möblerad stuga med el, vatten, toa och dusch, badsjö i närheten och fina promenadvägar. Mycket att fixa till inne, men det yttre gör hyresvärden! Kan inte bli bättre!

I söndags fyllde ju Madeleine 9 år! Hon var väldigt glad och lycklig på kvällen efter en mycket lyckad födelsedag! Vi bjöd på kycklingsallad och hembakt fika :)
 Hon fick äntligen en gitarr!
 Av mormor och morfar fick hon en efterlängtad cykel efter att hennes förra blev stulen! De hade ställt den i trappuppgången och i paketet låg bara ett cykellås. Ni skulle ha sett hennes besvikna min när det bara va ett lås... men oj vad glad hon blev när hennes mormor lurade ut henne för att visa nya cykeln!
Det kom en del besök och hon fick massa fint!
Tack för att ni kom och förgyllde hennes dag!

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt när barnen blir glada! :D

    Vad kul med beslutet, nu väntar jag med spänning på att få veta vad du har i görningen :) Och ett sommartorp lät ju inte helt fel! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så spännande, blir nyfiken på vad det är du har beslutat dig för att göra! =) Och det låter riktigt härligt med ett sommartorp, så roligt att få göra iordning och inreda och pyssla med det. Låter som en riktig pärla, och underbart med närheten till sjön! Gissar att ni kommer få en riktigt fin sommar där =)
    Ha en fin dag! Kram Petra

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...