fredag 11 maj 2012

Semesterdag!

Idag har jag tagit ut en semesterdag... Så skönt! Igår när jag kom hem från jobbet städade jag så jag skulle slippa tänka på det idag :) Annars har jag ganska svårt att koppla av. Så idag ska jag först iväg och fixa lite saker, sen blir det en tur till lokalen för att plocka ihop lite som ska med på marknaden imorgon...

Sen hem och virka virka virka!!! Som vanligt har jag inte haft orken att göra så mkt till marknaden, men vi ska dela bord min syster och jag så det är lugnt. Dottern tar med en kompis hem efter skolan och ikväll ska de på skoldisco sötnosarna! Mannen han jobbar kväll... så det blir mkt tid för mig att virka, pyssla och förbereda. Om jag känner mig själv rätt blir jag upp till sent i natt. Brukar va så dagen innan marknad. Att jag aldrig lär mig! ;)

Ha en skön fredag alla ni som läser!


4 kommentarer:

  1. Lycka till med marknaden, hoppas de går bra!
    Skönt att vara ledig så du hinner pyssla lite, själv jobbar jag både idag och hela helgen.

    Ha en bra dag Kramar Cina

    SvaraRadera
  2. Söt liten bakelse. Mums. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bakelse skulle smaka bara bäst. Ja innan marknad så är det nätterna som gäller får mer gjort då. Lycka till i morgon kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Så härligt med en ledig dag! Hoppas du får en fin dag på marknaden, och att försäljningen går bra! =) Kram Petra

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...