lördag 15 januari 2011

Rörigt värre!

Är mitt uppe i husförsäljning och flytt... känns lite smått rörigt måste jag säga. Inte lätt att få ihop allt när man samtidigt jobbar 100%. Känns som jag ska bryta ihop vilken sekund som helst och nu börjar jag bli sjuk också! Typiskt!

Vi har iaf fått bud på huset, lite i underkant, men bättre än vi kunnat tro... händer inget mer innan måndag accepterar vi budet och vi blir av med huset... OM inte den eventuella köparen backar såklart... men det tror jag inte!

Jag kommer stortrivas i nya lägenheten, men samtidigt vet jag att jag kommer att sakna huset. Det finns saker i livet som är viktiga för att jag ska må riktigt bra, men ibland får man helt enkelt ta en sak i taget. Nu ska vi sikta in oss på att umgås och se oss om i Sverige och världen. Det kommer bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...