onsdag 19 januari 2011

Sakna eller inte sakna?!

Jag har så konstiga känslor med huset... Huset är för litet, det har varit alldeles för mkt fel på det, det är ingen bra energi i det men det är ändå vårat hus... det är mitt hem! Det är sällan jag känner mig så hemma där jag bor som jag gjort här. Men ändå tycker jag inte om det. Konstigt! Men åh vad jag kommer att sakna att ha en stor trädgård, det kan jag faktiskt inte förneka. En stoooor balkong i all ära, men vårat pilträd finns det inget som kan slå! Tyvärr har jag ingen bra bild på det i den här datorn, men det har gett oss skugga många sköna dagar!

Här är vårat lilla hus. Det ligger direkt vid vägen, en väg som är väldigt trafikerad. Men på andra sidan vägen har vi den här utsikten. Det kommer jag att sakna!

Nej nej nej! Jag har inte ångrat mig! Men sakna lite måste man ju kunna göra! Imorgon skriver vi kontrakt med köparen. Jag önskar dem verkligen all lycka med huset och hoppas att de kommer trivas :) Det kommer kännas så konstigt att åka förbi här och veta att någon annan bor i "mitt" hus.
Jag har varit och hämtat tapetprover till lägenheten... jäklar vad fint det kommer bli där! Och vi har ju faktiskt en stoooor balkong och helt underbar utsikt i nya lägenheten.
Nu ska jag sova, ska upp tidigt!

2 kommentarer:

  1. Och så blir det housewarmingparty om några veckor, eller hur? :P
    Om du saknar trädgården för mycket får du komma hem till mig och krypa runt i gräset. ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hur har du det? Förstår att du känner lite saknad nu när ni lämnar huset men du ska se att ni får det bra i ert nya hem! Så fina filtarna var, jag tyckte nästan att den understa var finast faktiskt, även om du ju kan välja färger helt fritt :) Kul att du ska vara på julmarknaden iallafall, ville så gärna gå i vintras men det var kurs på helgerna så jag kunde inte gå vilket var synd :(

    Lycka till med allt och ha en fin vecka!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...