onsdag 1 juni 2011

Sverigedräkt

Jag såg dammsugare (delicato) i affären som var blå och gula och tänkte: "Åh, såna måste jag virka!". Är man virkskadad eller?! haha!
Dessutom har jag hittat till en jättefin blogg som ger massor med inspiration! Tjejen bakom bloggen har virkat så söta chokladbollar och jag var ju så klart tvungen att prova göra liknande. Jag lägger in dem i webshopen, men kan berätta att dammsugaren kostar 35kr och chokladbollen 25kr.

Nu väntas det lite lediga dagar... Ska jobba på fredag, men vi är 3 som jobbar och det är 4-5 barn på hela förskolan. Vi ska ha en mysig dag med dem med lite grill och fredagsmys. Men imorgon blir det pyssel för hela slanten. Min syster har visst bokat in mig på en marknad på lördag. En liten hantverksmarknad i Skeppsgården utanför Valdermarsvik. Bara att åka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...