måndag 27 juni 2011

Tävlingen avgjord!

Roligt att ni ville vara med på min tävling! Tack alla och tack ni som länkade till min sida! Nästa gång kommer tävlingen pågå under en längre tid tror jag. Jag var lite orolig för att ingen skulle delta, men några blev det iaf. Och roligt att några nya hittade in hit!


Kl 21 avslutades tävlingen och vinnaren är nu dragen. Dottern fick den stora äran! Alla som kommenterade fick varsin lott och de som länkade fick 2 lotter. Jag skrev alla namn, la dem i min bakskål och Madeleine blundade och drog en lott...


Och vinnaren är...



Grattis till dig Ensu... Vänligen skicka dina adressuppgifter på min mail så kommer strax vinsten till dig!

Ha en trevlig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...