onsdag 24 augusti 2011

Trött trött trött!!!

Idag är jag så trött! Det har varit mycket på jobbet den här veckan... pust! Jag gillar mitt jobb, men herregud vad trött man blir ibland! Men jag har iaf lyckats baka lite lavendelskorpor och knäckklubbor till marknaden. Ska försöka hinna med lite rabarbermarmelad också, kanske?!

Det känns tydligt i luften att sommaren är på väg att gå mot sitt slut... jag är inte bunden av årstiderna egentligen. Tycker alla årstider har sin charm, men jag får alltid en känsla av vemod när sommaren nästan är slut. Därför har jag lite svårt att släppa taget om sommaren, den tar alltid slut så fort! Men i vinter när man längtar som mest efter våren och sommaren, ska jag ta fram mina promenadbilder från vår vackra omgivning där vi bor, här är slussen i närheten av oss.


Nu blir det lite soffhäng, virkning och tidig sänggång! Imorgon har jag stängning på jobbet... kanske inte blir någon marmelad idag ändå...


TACK till alla er som tittar in hit och läser min blogg!

1 kommentar:

  1. Stackarn, fick du ta min stängning? :/
    Sov gott, hoppas ingen mer blir sjuk för nu räcker det! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...