fredag 16 september 2011

Vardagsrum

I brist på virkat att visa tänkte jag lägga upp lite bilder på vårt vardagsrum... Ser lite tomt ut på väggarna bara, men vi är inte helt klara med allt här. Vi har bott här ett tag nu, men vi tar lite i taget!

Tänkte att vi ska byta ut vår och sommargardinerna till lite höstigare variant... men nu ska vi koncentrera oss på våra rum... vi ska börja i helgen med att tapetsera Madeleine och Sebastians rum.


De här bilderna är tagna i våras... det ser lite annorlunda ut nu, men jag vill bara visa ändå. Jag älskar den här lägenheten, den är rymlig, öppen och ljus. När allt är iordning som det ska, ska jag försöka fota helheten. Har aldrig trivts så bra i en lägenhet förut som här! Det känns skönt!


Nu ska jag sätta mig och virka lite. Min moster, som bor i Tyskland, har beställt lite av mig :)

4 kommentarer:

  1. Roligt att se lite av ditt hem,ser jätte mysigt ut.
    Tack snälla för awarden, blev så himmla glad.
    Ha en bra helg Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att få se hur du bor, ser ut som en riktigt ljus och härlig lägenhet. Tänk att jag missat att titta in på Söderköpings hantverksmakeri, men du kanske lagt upp länken nyss? Är väldigt förtjust i olika tvålar just nu och här verkar ju finnas en hel del, tack för tipset! Ha en fin söndag! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ha ju glömt att svara på din kommentar =)
    Tack, vi få i ordning mer och mer för var dag, skönt!

    Vi ha flyttat 7 mil närmre min familj så nu är det bara 5 mil till min pappa och 7 till resten av familjen. De är skönt i stället för 14 mil som de va innan. Lite lättare att åka och hälsa på. Måste man inte sova över helle, bli så mycket packning med två små barn.

    Ha de bra Kram Catarina

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt ut! Rosa är fint! =0)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...