lördag 15 oktober 2011

testvirkare utsedda!

Då så... då var det klart! Det gick snabbt och smidigt! Wow! Tack för att ni vill ställa upp! Blir så tacksam och glad!


Det blev visst 5 testvirkare... men det är för att jag vill ha bredd på kunskap och ålder så jag är säker på att alla förstår mina mönster!


Ni får säkert se en och annan bild här på det som virkas och vartefter det blir färdigt kommer mönster att säljas. Jag kommer inte sälja mönster styckvis på småkakorna, utan det blir 3-4 i varje. Däremot kommer mönster på pajer, bakelser m.m. säljas styckvis. Men det blir en senare fråga.


Dessutom kommer min webshop startas upp igen inom kort!


Ha en fantastiskt underbar helg!


4 kommentarer:

  1. Vad kul att du hittat dina testvirkare! Du gör så fina saker. Jag är urusel på virkning men önskar jag kunde bättre. Tar en "lektion" hos mamma då och då. Får kanske skärpa till mig lite också? =0)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du fick tag på testvirkare, och så fort! Hoppas vi får se deras fina alster sedan. Kul att du ville vara med i min lilla utlottning! Ha det bra! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Hoppas man blev med då... Ser fram emot mönster! :D

    //Thea

    SvaraRadera
  4. Hej! Det ska bli jätteroligt att få testvirka! Jag önskar dej en trevlig helg! /Anki K

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...