torsdag 20 oktober 2011

Testvirkarna!

Här kommer lite bilder från testvirkarna som hjälper mig! Alla har virkat så många! Ni är så duktiga!
Första bilden är från Malin




Och här kommer en bild från Kristina


Och här är från Thea, min yngsta testvirkare...


Här kommer kakor från AnkiOch sista bilden är från Maria...


Härliga färger och härliga kakfat!



I första mönsteromgången har jag skickat chokladboll, kaka och dammsugare. Det är så de kommer säljas sedan också. Dessa tre kakor säljs i samma mönsterdokument. I dagsläget kan jag endast sälja genom att skicka en pdf-fil. Har inte möjlighet att sälja i pappersform. Ett och annat mönster kommer även komma gratis i bloggen!



I november kommer jag att öppna upp min webshop igen som har legat nere sen i juli.


Ni är så duktiga och helt fantastiskt hjälpsamma! Tack än en gång!



Nu ska jag ut i höstsolen på en ridtur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...