tisdag 4 oktober 2011

Idag är det...

mannens födelsedag! Hipp hipp hurra! Vi ska fira honom lite i eftermiddag med kanelbullar, tårta och några paket :)


Dessutom är det ju kanelbullens dag! Vi har sjukstuga här hemma, dottern är hemma med en rejäl förkylning som dock börjar bli bättre... så vad passar väl bättre än att baka lite kanelbullar och städa en dag som denna? (kanelbullar 45 kr/ st)
Jag passar på att fixa och möblera här hemma... tapetseringen blev klar i helgen i ena rummet så nu väntas inredning där. Har varit och köpt lite fler lådor så nu kan jag sortera och rensa lite mer bland mitt pysselmaterial. Det är helt sjukt hur mkt jag samlar på mig... men det är ju så roligt!

1 kommentar:

  1. Hej! så fina bullar passande till kanelbullens dag! här blev det inga bakade tills i dag! ska jobba mestadels... så kul med ny tapetserat ,) och få fixa o dona! hoppas ni kryar på er! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...