tisdag 6 december 2011

Beställning...

En beställning på virkade "converse" är färdigställd och skickad! Blev nöjd med dem, men det är så himla svårt att fånga upp dem på bild och få dem att se ut som de verkligen gör. Jag är ju ingen mästerfotograf heller ;) Men här kommer lite bilder!

Jag såg just att räknaren är på väg över 10 000 sidvisningar! Wow! När den kommit över 10000 ska jag ha en tävling här! Måste bara tänka ut något bra att tävla om :)


Idag har dottern och jag haft en fixar-dag... men inte här hemma utan vi har kört runt och fixat massa saker. Varit på universitetet och aktiverat min id och registrerat mig, varit på biblioteket, postat brev, hämtat ut paket, handlat m.m. Tråkiga saker, men nu är det gjort i alla fall! Skönt! Nu blir det en sen middag och sen mys resten av kvällen. Ska fortsätta virka mina beställningar.


Ha en trevlig kväll! Kram!

2 kommentarer:

  1. såå söta,men pilligt att virka kan jag tro.Ha en skön kväll.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Fina!! Jag håller på att göra ett eget mönster på just babyconverse.... Tålamod!!! Det är så små detaljer som skiljer alla mönster åt. Men väldigt roligt om man gör sin egen variant.

    Bra med fixar dag! Nödvändigt ibland.
    Trevlig kväll

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...