lördag 3 december 2011

Pulsvärmare

Har sålt båda mina pulsvärmare på marknaden... hade tyvärr bara två, men man måste ju testa sig fram lite. Det är en mysig marknad och jag älskar ju Brunneby musteris gårdsbutik. Har ni vägarna förbi så är det verkligen värt ett besök! Där kan man köpa must, marmelad, knäcke, godis, stenmalet mjöl, ost m.m. Massor med smarrigheter i lite gammeldags stil... mums!

Ja, förberedelserna för vårens marknader kommer att börja direkt efter den här marknaden! Har massor idéer som vanligt och som min syster säger så ska jag sluta att bara tänka på allt jag vill göra... jag ska göra det också! hihi... Men det som ska prioriteras är att få färdigt min examen! Det är det absolut viktigaste just nu!


Nu blir det snart lite mat, baconlindad fläskfilé, sallad och sås... mums! Därefter blir det lite lördagsmys med barnen, mannen ska ut med gamla kompisar idag. Roligt för honom! Tråkigt för mig! Men då gör det inget att jag somnar i soffan kl 9 ikväll ;)


Ha en mysig 2:a advent imorgon!

1 kommentar:

  1. Jättefina pulsvärmare. Lycka till med nya projekt till nästa marknad. /Christel

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...