fredag 30 december 2011

Lite virkning

Här är vi förkylda och sjuka! Eller jag är så gott som frisk efter en förkylning med tillhörande huvudvärk, men dottern har åkt på en dunderförkylning... igen! Fattar inte hur det är fatt med hennes immunförsvar! Detta innebär att vi varit hemma idag :(

Hoppas verkligen på en friskare vårtermin! Det har varit vattkoppor och förkylningar som avlöst varandra!

Nu har jag äntligen kommit mig för att göra egna mönster på maränger och finska pinnar. Har även lagt upp färdigvirkade i webbshopen. Från och med 2012 kommer jag ta ut frakt vid beställning. Tidigare har jag stått för frakt, men jag kommer att ha samma priser, några är till och med sänkta. Kommer även att komma fler mönster framöver!


Just nu är jag riktigt virksugen igen, men det är ju så när jag vet att jag måste göra annat... Håller på med en miniuppsats (10 sidor) som ska vara inlämnad den 11/1 -12. Hur det ska gå till undrar jag... men jag ska klara det!!! Blev godkänd på den uppgiften jag lämnade in sist iaf och det känns skönt! Tänk vad jag kan njuta av friheten sen när jag äntligen är klar med allt och jag har min examen i handen! Det är ett av mina stora mål 2012, ett av tre mål men de andra två avslöjar jag inte ;)


Nu önskar jag er ett riktigt gott nytt år! Önskar er alla lycka och välgång det kommande året! Jag är så otroligt glad för att ni tittar in här!

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Fina kakor. Grattis till din senaste klarade uppgift. Jag känner igen det där. Man blir aldrig klar med uppsats/paper, utan ändrat, lägger till osv. Eller kommer inte till skott och får börjat skriva. Men det brukar bli klart till slutdatum. Håll inte på och ändra för länge utan skicka in.

    SvaraRadera
  2. Föresten vad läser du för ämne?

    SvaraRadera
  3. Åh tack för hälsningen hos mej,du är så snäll! Vad läser du för nåt? Vad duktig du är på virksakerna...Hoppas förkylningarna stoppas upp nu då...Kram o Gott nytt år på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Smarriga kakor. Gott Nytt år! /Christel

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...