söndag 26 februari 2012

Besök i hemstaden...

Igår åkte vi till min hemstad och fikade hemma hos mina föräldrar. Innan vi åkte dit passade jag på att besöka Garnboden, som ni vid det här laget redan vet att min syster driver. Så här ser det ut på gatan utanför, en lördag när affärerna har stängt. Ganska folktomt så här års, men desto mer folk på sommaren!
Tilda har kommit i lite nya färger och den här gula gillade jag så himla mycket! Den är så där vårig och fin! Har lite idéer om vad jag ska göra så jag köpte två :)Nedan är lite garn jag köpte med mig. Eftersom jag köper allt mitt garn hos min syster och vi bor ca 5 mil från varandra, brukar det bli en del garn som följer med hem. Helt underbart! Behöver jag säga att jag älskar att handla garn!? Jag använder olika garnsorter till olika saker... tilda till bakelser och vissa kakor, candy till godis och vissa småkakor, mandarin (och tilda) till converse och Paris har jag en ny grej på gång med! Jag har köpt ett mönster som jag ska virka efter och har fått tillåtelse att sälja färdigvirkade alster av mönsterskaparen. Länk och bild kommer när jag knåpat ihop det!
För övrigt tycker jag att ni ska hålla lite utkik efter tävling här i bloggen... har en lite påskutlottning snart!
Ha en fortsatt fin dag!

3 kommentarer:

  1. Vilken tur du har som kan åka till din syster o handla garn när du önskar. Det måste vara en dröm. Ha en skön kväll kram beijan

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt att ha en syster som har en garnbutik, kan ju inte va bättre!
    Härlig färg på de gula nystana!

    Marina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...