fredag 10 februari 2012

Broderier...

I perioder tycker jag mycket om att brodera tavlor... men jag har uselt tålamod när det gäller saker som tar lång tid. Men den här har jag suktat efter ett tag... den skulle passa fint i vårt vardagsrum, lite vårig och fin!

Den här Madonnatavlan har jag redan :) Jag har börjat på den och kommit ganska långt... men den har legat nu något år. Är lite sugen på att ta fram den och fortsätta men jag vet att jag då glömmer bort allt annat...
Den är jättefin och jag ser fram emot att få upp den på väggen. Jag hade en stor låda med broderier i som var lite halvfärdiga och endel nya i källaren i vårt gamla hus... men så blev det översvämmning och den lådan var en av de som stod på golvet och blev förstörda...


Nu blir det tacos! Sen blir det nog lite broderi ikväll :)

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag broderade en del för många år sen. Men inte längre. Har de flesta broderier kvar dock. Du får gärna av dem för att ersätta din låda. Om jag nu ev. har något du skulle viljas ha... Kommer inte åt dem på stört för de är undanställda på annan ort. Men säg till om intresse finns så skall jag tänka på dig när jag är där nästa gång. =0)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...