lördag 14 april 2012

Roligt!

Jag är inte så bra på att uppdatera just nu, men jag har fullt upp med annat! Jag jobbar heltid igen och jag är i full gång med min C-uppsats. Lite tungt är det faktiskt!

Tänkte bara visa en sak... som ni säkert redan vet har min syster en Garnbutik, som heter
Hon bor i en liten stad, inte mycket folk ute på gatorna vintertid, men på sommaren är den lilla staden full av köpglada turister! Och som de flesta vet så är inte högsäsongen för garn på sommaren! Men Stefanie (min syster) bytte lokal för en tid sedan och har nu mycket mer plats och har därför köpt in just "annat" till sin butik. Hon har börjat ta in scrapbooking material, bara ett bassortiment :) Ingen är gladare än jag!
Och vet ni vad min galna syster gjorde?! Hon satte hela sortimentet i mina händer och sa:
"varsågod! Gör lite modeller till affären så kunderna får lite inspiration"
Undrar om hon vet vem hon gav det till ;) Och jag får behålla alltihop så jag fortsättningsvis kan fortsätta göra lite nya modeller till affären! Herregud vad roligt!
Men jag måste plugga också ;)

Men nu ska jag faktiskt sätta mig och virka lite, har suttit flera timmar idag och pluggat. Har en beställning som ska färdigställas tänkte jag. Dottern är hos en kompis och leker, de var i simhallen i förmiddags och därefter följde hon med kompisen hem. Mannen ser på sport så jag sätter mig bredvid honom... så umgås vi lite samtidigt, på vårt sätt ;)

Ha en underbar lördagkväll!

1 kommentar:

  1. Du är så otroligt duktig att virka, önskade att jag hade din talang. Har kollat i din webshop, vill ju ha allt. Sååå fint. Ha en fin lördagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...