onsdag 3 oktober 2012

Armband

Gjorde ett par testarmband igår kväll mellan hostattackerna! Jag har flätat äkta läderband och satt dit berlocker. Kommer göra lite olika färger inför julmarknaderna. Ska beställa mörkrött läderband och lite finare lås!
 
 
 
Jag har även svart läderband och ska göra ett sånt nu tänkte jag. Det är hög tid att börja tillverka till julmarknaderna!
 
 Grönt med kors, ängel och litet hjärta "made with love"
 
Rosa med uggla, ängel och hjärta "made with love"
 
Är hemma från jobbet idag igen, har inte blivit av med hostan och är så trött! Gjorde diverse undersökningar igår på vårdcentralen. Fick andas in luftrörsvidgande och kortison... dessutom fick jag åka och röntga lungorna, men tack och lov var det inget sånt! Fick antibiotika och cocillana hostmedicin. Tyvärr hjälpte inte den så bra inatt. Har hostat och hostat! Har även dottern hemma idag eftersom hon också är genomförkyld!
 
Vi ska mysa ner oss i soffan hela dagen så vi blir friska snart!
Nu blir det kaffe!
 
Ha en bra dag!

8 kommentarer:

  1. Jättefina armband! Krya på er<3
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Fina armband Sandra :-) Krya på er mina kära! ni blir snart friska :-)

    SvaraRadera
  3. Fina armband! Jag vill också komma igång med smyckestillverkning igen. Jobbigt med hostan! Jag hoppas den ger med sig snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh krya på dej vännen...jättefina armband...Jaa nu tror jag på hypnosen må du tro...kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Usch, det låter inte roligt med den där hostan, hoppas den ger med sig. Fina armband du har gjort, de kommer nog sälja riktigt bra på marknaderna, de är väldigt söta!
    Ha en bra dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du kryar på dig snart! Enveten hosta kan man vara utan.
    Jättesöta armband du gjort! Kul med julmarknad. Har stått på ett par stycken för längesen men det har inte varit så lyckat tyvärr. Men man måste ju prova om man är nyfiken. =0) Och så skall man väl hamna på rätt ställe för ens saker. Hoppas att du kommer att sälja mycket men det tror jag säkert när jag ser vad du gör. Jättefina saker.
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Men åååå vad fina armband!! Vill ha! Du är så duktig!! Är också hemma i dag, dunder förkyld och ont i kroppen, Krya på dig vännen, Kram

    SvaraRadera
  8. Åh vad fina armband, vad kostar ett sådant?
    Tack för din kommentar, blir så glad!
    Jag har blivit jätte dålig på att kommentera bloggar.
    Men är ofta inne och kikar!

    Det är väldigt skönt att ha så nära till havet och så ha vi nära till sjöar och skog, så man kan växla lite.

    Tack, ha en skön söndag du också. Idag kommer pojkarnas farmor och farfar hit för att fira Liam lite.

    Kram Cina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...