tisdag 9 oktober 2012

Utlottning!

Nu tycker jag att det är på tiden för att ha lite utlottning i bloggen!
 
Ni såg mina ljus i förra inlägget?! Jag lottar ut 4 st (understa på bilden) transferbilder från Sagen vintage. Bilderna sätts fast på ljus, glas eller porslin. Jättefina! Beskrivning medföljer! Det är julbilder, men snart är det ju faktiskt dags att börja förbereda ;)
Dessutom lägger jag till 4 st fina änglabilder i papper som du kan ha till pyssel. Också från Sagen vintage :)
 
 
Vill du vara med på utlottningen?! Gör då så här...
 
Alla får en lott var för att det ska vara på lika villkor!
 
1) skriv kommentar i inlägget. Om du är anonym, glöm inte skriva namn!
2) länka till mig från din blogg om du har någon. Använd gärna bilden!
3) gilla min facebooksida om du inte redan gjort det?
 
Jag gör ett inlägg på facebook om utlottningen också och om du vill får du gärna dela det vidare ;)
 
Vinnaren dras den 28 oktober 2012
 
Lycka till!

24 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med och tävla.......gillar gör jag redan!
    Ha det gott! // Britta
    bam@bahnhof.se

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar. Jag har länkat på min blogg och gillar redan på FB :)

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med att tävla! Gillar din fb sidan redan :)

    Mvh Lena B.

    SvaraRadera
  4. Hej. Hittade precis hit & deltar jättegärna i denna fina utlottning. Länkar ifrån min blogg & gillar din sida på FB .

    SvaraRadera
  5. Det här vill jag såklart inte missa! Är gärna med i din fina utlottning och länkar från bloggen. Följer på fb gör jag redan =)
    Ha det så bra!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Är gärna med :-)
    Ha en fin kväll

    MVH Paul M Holm

    SvaraRadera
  7. 1. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

    2. Har länkat på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/october/tavling-2810.html#comment

    3. Gillar på facebook :) Heter Zandra Svantesson där.

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Nu har jag njutit av din blogg en långstund...
    Klart jag vill vara med på ett hörn.
    Ha en fin kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  9. Hej hopp på dej! Jaa jag vill vara med på din utlottning! Har länkat bilden o följer på facebook! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  10. Hej vännen, jag gillar din facebooksida och att ha dig som kollega!Hoppas jag vinner!

    Kram!
    Annelie Dahlgren

    SvaraRadera
  11. Såklart vill jag vara med ;=) följer, länkar o gillar på fb.kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Jag är jättegärna med och tävlar om dessa fina priser!
    Har redan länkat och följer på facebok

    SvaraRadera
  13. Är gärna med om en lott, länkar och gillar på fb
    kram Rosa

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med, tre lotter tack!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med! Jättefina priser!

    SvaraRadera
  16. Åh, jag är gärna med !
    Gillar dig på facebook, så två lotter :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag vara med! Hoppas på tur och hållert koll på om jag vinner
    Maria K.

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med i utlottningen :)
    Gillar redan på facebook :)

    får hoppas på lite tur nu :)
    scheller1990@live.se

    SvaraRadera
  19. Hej
    Va kul med utlottning Skulle vara roligt att vinna hoppas på tur.Du har en fin sida.Birgitta
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Fina vinster och blogg! Just hittat hit så jag hoppas jag kom med i dragningen :) Kommentar och gillar/delar på Facebook.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Hitta nyss din sida och har nu glort det som står för att vara med i Utlottningen. Håller tummarna.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  22. Ja jag vill gärna vara med och vinna.
    iwilhelmsson47@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Sista tunden, jag är med en lott då. Ha en fin kväll, kram Mimmi

    SvaraRadera
  24. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...