torsdag 14 juni 2012

Sommarlov!

Ja, äntligen är det sommarlov för barnen! Dottern går på fritids en dag till, sen har hon ledigt 7 härliga veckor! Själv har jag två låååånga veckor kvar! Åh vad jag vill ha semester nu! Längtar så jag håller på att spricka! Längtar efter att känna att jag har tid, lust och ORK att sätta mig och virka. Jag längtar verkligen efter att virka kakor, bakelser glassar och allt... Och jag ser fram emot att vara på landet!

Efter semester jobbar jag en vecka till, sen slutar jag på mitt jobb och börjar mitt nya jobb veckan efter! Oj, vad jag ser fram emot att få börja där! Det ska blir himla spännande och roligt! Och nödvändigt för mig att byta miljö! Jag längtar!

I kväll ska jag och min fina familj gå ut och äta på restaurang för att fira skolavslutningen... Inte ofta vi äter ute så det ska bli jättemysigt! Mina fina bonusbarn ska såklart med också. Tycker om när vi är samlade och gör saker tillsammans. Ibland när vardagen rullar på vecka efter vecka, är det så lätt att glömma att ta vara på tiden. Man kör på med jobb och skola... Man glömmer bort att uppskatta det man har! Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...