måndag 11 februari 2013

Livet rullar på!

Just nu är jag ledig från jobbet en period för att skriva färdigt mitt examensarbete. Det känns bra att få möjligheten att bli klar! I fredags var jag och hälsade på på jobbet och jag måste medge att jag minsann längtar efter att få börja jobba igen.
 

Helgerna rusar på fort! Förra helgen tillbringades hos mina föräldrar och vi passade då på att ta en promenad på isen i det soliga vintervädret! Härligt och uppfriskande!
Den här vyn har mina föräldrar från sitt vardagsrumsfönster, så rogivande!

 
Nu i helgen var jag och dottern hemma hos min syster och hennes familj från lördag till söndag. Det är alltid mysigt att umgås med familjen! Jag har ju i stort sett hela familjen i min hemstad som ligger ca 5 mil från mig.

Virkningen går framåt... Håller på att virka lite färgglada macroner och så har jag börjat på utställningskakorna. Bilder kommer vartefter! Har även en ny pärltavla på gång, fast jag inte har börjat på den, bara gjort mönstret. Vad det ska bli och till vem är lite hemligt än så länge :)
 
Önskar er alla en bra start på den nya veckan!
 Här skiner solen med all sin kraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...