lördag 23 februari 2013

Tidigare beställningar...

Idag vill jag tacka alla er som besöker min blogg och läser! Dessutom ett stort tack till alla som lämnar så gulliga kommentarer! Det är så roligt och jag blir så glad! Dessutom är det ett bra sätt för mig att hitta era fina bloggar! Ni ger mig så mkt inspiration!
 Allihop! 

När man sitter med virkning eller annat pyssel är det lätt att tro att man aldrig får något klart... men jag satt och tittade lite på bilder och här är ett litet urval av alla beställningar jag fått genom åren med bloggen. 
Det är så himla roligt att få uppskattning på det jag gör! 






Idag blir det uppsatsskrivning och fortsatt packning här... Om en vecka är vi inflyttade och klara i vår nya lägenhet, dottern och jag! Ska bli otroligt skönt!

Vad ni än ska göra i helgen, så önskar jag er alla en fin och trevlig helg! 

4 kommentarer:

  1. Ååååå vad jag älskar dina bakelse, kakor ja allt. Skulle vilja beställa... Lycka till med flytten, och ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Åh,så fiina saker du gjort/gör! En fröjd att titta på minsann... Hoppas flytten blir bra nu då:) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja gud vilka fina mumsiga saker du gör!
    Det var inte lite heller du gjort. Roligt när man hittar det där som man kan ägna sin tid till hur mycket som helst.
    Hoppas flytten går bra för er nu.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  4. Åh HJÄLP så pysslig du är!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...