tisdag 3 augusti 2010

Skåne!

Vi befinner oss just nu på semester i Skåne! Det är helt fantastiskt här! Vi har aldrig varit här förut och vi njuter för fullt! Vi har hyrt en liten stuga i Mossby, strax utanför Ystad. Nära till havet och fin omgivning. Vi kom i lördags och stannar en vecka. Jag har tagit massor med bilder, med sladden är ju såklart inte med!

(lånad bild)
I söndags var vi vid Ale stenar, vilken fantastisk utsikt! Många skärmflygare som utnyttjade branten och vindarna. Vi tog oss ner för branten till havet och dröjde oss kvar där ett tag. Så himla fint!
Igår firade vi bröllopsdag och var inne i Ystad och strosade runt. Jag köper pärlor av en tjej här ifrån och hon stod på torget. Gissa om jag gick loss! Måste nog dit en gång till. Hon var riktigt billig på sötvattenspärlor och hade massor med fina färger! Dessutom var hon billig på hematit. Tror jag måste tillbaka en gång till innan vi åker hem.Synd att jag inte har med mig mina verktyg för jag är riktigt sugen på att tillverka smycken nu! :) På kvällen var vi ute och åt god mat på en trevlig restaurang!

1 kommentar:

  1. Så härlig med en liten resa och Skåna är verkligen vackert! Kul också att förena nytta med nöje!
    Lisa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...