onsdag 25 augusti 2010

Akta er för dålig mat!

För jag har just fått känna på vad elaka bakterier kan göra med min mage och min kropp! Har legat i hög feber, frossa och väldigt ont i magen. Kunde varken äta eller dricka för då fick jag jätteont! Jag tillbringade några timmar på akuten både i måndags och ett återbesök igår. Jag är så nöjd med alla läkare, sjuksköterskor och undersköterskor som tog hand om mig! De undersökte mig grundligt och var väldigt trevliga och omhändertagande! Och tydligen jag medicinen jag behövde!

Jag blev erbjuden att börja jobba redan idag på mitt nya jobb, men kände verkligen att jag inte kunde. Tyvärr! Och det var tur för jag har varit matt idag och blivit förkyld. Men jag får ändå börja lite tidigare... på måndag istället för onsdag. Ser verkligen fram emot det!

På fredag kväll ska jag stå på marknad i Ljungsbro, men jag har såklart inte orkat göra så mkt nytt, men jag nöjer mig med det jag har plus att jag istället säljer min systers egentillverkade hudvårdsprodukter!

Jag är så himla pysselsugen nu... jag har massor med grejer jag vill göra och jag har ett litet paket att hämta ut från Panduro. Nya katalogen från Panduro kom och då kunde jag givetvis inte hålla fingrarna i styr. Nu efter Ljungsbro tror jag att det får vara bra med marknader på ett tag. Eller ja, iaf till jul. Då har jag ett tag på mig att pyssla med lite nytt och greja lite till webbshopen. Efter Ljungsbro kommer jag länka till webshopen härifrån.

Nu ska jag se till så min plutt kommer i säng... sen ska jag mysa med resten av familjen med lite tv och tända ljus.

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Alexandra!

    Vilken ny fin blog! Ska bli skoj att få följa dig med allt ditt pyssel och marknader här istället :)

    Hur har du det? Har du bytt jobb? Har din tjej börjat ettan nu precis som min son? :)

    Hur går det med allt? Min dator krashade i juni precis när mannen åkt tillbaka till Sverige och sen har jag inte haft någon dator och inga bilder heller men nu har jag fixat ny dator och mannen har lyckats få över bilderna så nu är jag på rull igen :) Mycket skönt! Kul också att vara tillbaka i Lkpg!

    Hoppas att allt är väl med dig och att ni har det bra!

    Kram o ha en fin söndag!

    Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...