måndag 16 augusti 2010

Stor tjej!

Idag har våran skatt börjat 1:an! Hon börjar bli så stor! Så idag när jag hämtade henne åkte vi till Ikanohuset och inhandlade lite nya kläder och ett regnställ.

Förra veckan var alltså våran sista gemensamma ledighet för den här sommaren så mannen, dottern och jag tog en liten tripp till ett närliggande slott, Löfstad slott för att komma bort från allt fixande hemma en liten stund. Vi gick in i slottet och tittade och strosade runt lite på slottsgården. De har bevarat ett gammalt stall där de numera har en liten butik med hantverk och annat smått och gott. Alla gamla krubbor och namnskyltar till hästarna sitter kvar på plats och spiltorna finns kvar. Jättefint! Väl värt ett besök! En glass hann vi med också i den vackra slottsmiljön.


Vill också visa ett par pulsvärmare som jag virkade igår och i förrgår när vi satt och tittade på film. Bra med svenska filmer så att man kan koncentrera sig både på pyssel och film samtidigt! De är virkade i 100% ull och går att tvätta i 40 grader. De kommer att finnas i min webbshop och det kommer fler i olika färger och former. Jag virkar mina pulsvärmare/torgvantar utan mönster, alltså egen design.


Nu ska jag se på tv en liten stund innan det är dags att krama kudden.

1 kommentar:

  1. Kul att du hittade in hos mej. Såg att du varit nere i mina trakter. Va fina änglar du gjort.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...