söndag 24 juli 2011

Babyskor...

Äntligen var de då klara! Jag har verkligen kämpat med dessa. De är ganska stora, i vanliga fall brukar jag göra små... och jag brukar virka med mkt tunnare garn, men nu var jag tvungen att ha något lite stabilare. Blev till slut ganska nöjd med resultatet och hoppas att beställaren också blir det!

Det svåraste är att få till tån bra tycker jag... men jag antar att det ser mkt bättre ut när skon sedan sitter på foten. Pojken som ska ha dem är 6 mån och jag hoppas att han kan ha dem nu!


Ett litet "converse"märke på insidan.


Jag har inte gjort dessa efter ett mönster, utan försökt på egen hand. Alltså mitt eget mönster!


Idag har det varit ganska slött här... gjort klart dessa och varit ute på promenix m dottern. Vi gick till en lekpark och gungade lite. Vädret är lite mittemellanväder idag, inget regn, inte varmt, inte kallt... mittemellan :)

1 kommentar:

  1. Gud vad söta små skor! gossen blir nog jätte tuff/söt i dem..ha en fin kväll ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...