lördag 9 juli 2011

Peppar!

Min systerdotter har en alldeles bedårande söt ponny! Hon är på semester nu och därför har jag och Madeleine varit ute 3 dagar den här veckan och tagit hand om honom. Madeleine är tyvärr allergisk mot pälsdjur, men hon älskar framförallt hästar och hundar! Hon är en riktig djurmänniska... sådär mjuk och snäll emot dom. Så igår gick vi en runda på 45 min med Peppar och Madeleine fick rida. Hon var salig!!! Och han var så snäll och duktig.
Bilden är lånad från Louice blogg. Jag saknar att ha häst ibland, men just nu skulle det inte fungera! Madeleine är alldeles för allergisk och jag skulle aldrig hinna med en häst nu eftersom det tar så mkt tid. Men mysigt är det! Hon hade nyskavalkad här hemma igår när vi kom hem, men hon tyckte det var värt det!

Nu sitter jag och virkar på en beställning... och det är inte kakor ;)


Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...