torsdag 7 juli 2011

Mums!

Jag har färdigställt en piggelin som har legat halvfärdig några dagar. Dessutom kom jag på i tisdags när jag åt lite jordgubbar att jag ju faktiskt aldrig virkat någon jordgubbe. Men nu är det gjort!
Svårt med den gröna färgen på piggelin tycker jag. Tycker det är svårt på allt men gör med just färgerna. Men jag tycker det blev bra. Den är lite lite mörkare än på bilderna.



Piggelinen är virkad i 100% bomull och kostar 65 kr.
Jordgubben blev ganska liten, men iaf som en normalstor :)



Den kostar 30 kr, eller 4 st för 100kr.




Idag ska vi hem till en kollega med de få barn vi har på förskolan. Barnen ska få bada lite och vi ska grilla hamburgare till lunch. Skönt att komma ifrån gården lite eftersom de har påbörjat en tillbyggnad på gården. Våran förskola ska expandera med 2 avdelningar till så de har börjat gräva ur grunden.




Ha en underbar dag!

3 kommentarer:

  1. Jätte fin piggelin. Du ha "pinnen" så fin. Hela glassen va jätte fin :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt att du ha beställt visitkort. Beställde du med 500 stycken ;) Vart beställde du någongstan?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ahaa, hade du redan visitkort. Kan du inte lägga upp bild på dom :)

    Jag beställde också från vistaprint. Tycker de va en väldigt lurig sida.
    Men visst inte dyrt för så många kort, betalade 126 kr för 500 st. Så de va ju inte alls farligt.
    Ha gjort egna innan men de är lite pyssel med det.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...