torsdag 28 juli 2011

Stopp stopp stopp sommaren!!!

Ja i år har det varit blandat väder minsann och jag tycker tiden flyger förbi.

Snart går vi in i augusti och jag har knappt fattat än att jag har semester trots att jag är inne på 3:e veckan.

Lite besviken var jag häromdagen när jag såg att jordgubbarna utanför vår affär var slut för säsongen... vadå slut? de kom ju nyss!!! Varför går sommaren så snabbt?!

Får hålla tillgodo med mina virkade gubbar istället.
Jag vill också visa en bild på omgivningen från oss, där går jag mina morgonpromenader...
Jag älskar att gå här, här är det vackert alla årstider!

Nu ska jag se vidare på Ernst... och virka ovala mazariner... svårt att få dom bra! Jag har gjort en lång lista på alla kakor, bakelser, godis och tårtor jag ska virka... efter eget mönster :)

Nu öser regnet ner och lampan måste tändas... det är väldigt varmt och kvavt, annars hade jag tänt lite ljus också... mysigt!

1 kommentar:

  1. Åh spännande med ovla mazarin =) Ha tänkt jag skulle få till min bättre med, men har inte haft tiden till de.

    Tack för din kommentar. Kul att höra vad anndra gillar :) Verka inte som de seplar någon större roll vad jag ta för kakor. Kommer nog bli bra ändå. Hoppas jag iaf =)

    Ha de bra Kram Catarina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...